Zawiadomienie o Walnym Zebraniu Sprawozdawczo-Wyborczym Stowarzyszenia
Studentów i Absolwentów Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej SAAMBA

Uprzejmie zapraszamy na Walne Zebranie Sprawozdawczo-Wyborcze
Stowarzyszenia Studentów i Absolwentów Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej SAAMBA,
które odbędzie się w siedzibie Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej, przy ul. Koszykowej 79,
sala 213.
I termin – 03.02.2023 (piątek) 17.30
II termin – 03.02.2023 (piątek) 18.30
Przypominamy, że uczestnicy muszą mieć opłacone składki członkowskie – więcej informacji na
stronie SAAMBA.
Porządek obrad Walnego Zebrania SAAMBA

  1. Sprawdzenie listy obecności
  2. Otwarcie/odwieszenie zebrania i przyjęcie porządku obrad
  3. Wybór Przewodniczącego i Sekretarza zebrania
  4. Zatwierdzenie porządku obrad
  5. Sprawozdanie Zarządu z działalności za poprzedni okres
  6. Przedstawienie przez Zarząd lub osobę wyznaczoną sprawozdania finansowego za
    poprzedni okres
  7. Przedstawienie przez Komisję Rewizyjną sprawozdania z działalności za poprzedni okres
  8. Przyjęcie sprawozdań z działalności władz Stowarzyszenia i udzielenie im absolutorium
  9. Przyjęcie sprawozdania finansowego i podjęcie uchwały o przeznaczeniu ewentualnego
    zysku na cele statutowe
  10. Wybór Komisji Skrutacyjnej
  11. Podjęcie uchwały o wyborze Prezesa Zarządu
  12. Podjęcie uchwały o liczbie Członków Zarządu
  13. Podjęcie uchwały o wyborze Członków Zarządu
  14. Podjęcie uchwały o wyborze Komisji Rewizyjnej
  15. Omówienie proponowanych zmian Statutu
  16. Podjęcie uchwały w sprawie zmian Statutu i przyjęcia tekstu jednolitego Statutu.
  17. Wolne wnioski
  18. Zamknięcie zebrania

Notice of the General Assembly Meeting of the Students and Alumni Association of

Warsaw University of Technology Business School SAAMBA

We have the pleasure to invite you to the General Assembly Meeting of the Warsaw University of
Technology Business School Students and Alumni Association SAAMBA, which will be held at
Warsaw University of Technology Business School, Koszykowa 79, room 213. The Meeting time:
I – Feb, 3 2023 (Friday) 5.30 PM
II – Feb, 3 2023 (Friday) 6.30 PM
This is a kind reminder that for individuals to be granted membership and benefit from voting
rights, Statute-defined membership fees need to be paid ahead of General Assembly. For more
details please visit SAAMBA website.

General Assembly Agenda

  1. List of participants
  2. Opening/resuming of the Meeting and Agenda approval
  3. Election of the Chairman and Secretary of the meeting
  4. Acceptance of the Meeting Agenda
  5. Presentation by the Board of the activity report and financial statement for the previous
    period
  6. Presentation by the Audit Committee of the activity report for the previous period
  7. Activity reports approval by Association authorities and discharge granting to the Board
  8. Approval of the financial statements and acceptance of Associations’ profit allocation for
    statutory purposes
  9. Election of the ballot counting Committee
  10. Resolution on the election of the President of the Management Board
  11. Resolution on the number of members of the Management Board
  12. Resolution on the election of Members of the Management Board
  13. Resolution on the election of the Audit Committee
  14. Discussion on the proposed amendments to the Association’s Statute
  15. Resolution on amendments to the Association’s Statute and approval of the consolidated
    text of the Association’s Statute
  16. Any other business
  17. The Meeting closure