Uprzejmie zapraszamy na Walne Zebranie Sprawozdawczo-Wyborcze Stowarzyszenia Studentów i Absolwentów Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej SAAMBA, które odbędzie się w siedzibie Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej, 02-008 Warszawa, ul. Koszykowa 79, w sali nr 210.

Terminy:
I termin – 31.03.2025; godz.: 18.30
II termin – 31.03.2025; godz.: 19.00

Przypominamy, że warunkiem uczestnictwa w Walnym Zebraniu jest bieżące opłacenie składek członkowskich. Więcej informacji na stronie SAAMBA –  https://saamba.org.pl/

Porządek obrad Walnego Zebrania SAAMBA

  1. Sprawdzenie listy obecności
  2. Wybór Komisji Skrutacyjnej
  3. Wybór Przewodniczącego i Sekretarza Zebrania
  4. Otwarcie Zebrania i przyjęcie porządku obrad
  5. Zatwierdzenie porządku obrad
  6. Sprawozdanie Zarządu z działalności za poprzedni okres
  7. Przedstawienie przez Zarząd lub osobę wyznaczoną sprawozdania finansowego za poprzedni okres
  8. Przedstawienie przez Komisję Rewizyjną sprawozdania z działalności za poprzedni okres
  9. Przyjęcie sprawozdania z działalności władz Stowarzyszenia i udzielenie im absolutorium
  10. Przyjęcie sprawozdania finansowego za poprzedni okres i podjęcie uchwały o pokryciu straty za 2024  z  zysku z lat ubiegłych
  11. Podjęcie uchwały o wyborze Prezesa Zarządu
  12. Podjęcie uchwały o liczbie Członków Zarządu
  13. Podjęcie uchwały o wyborze Członków Zarządu
  14. Podjęcie uchwały o wyborze Komisji Rewizyjnej
  15. Wolne wnioski
  16. Zamknięcie zebrania.